Ваш кошик порожній :(

Додаток №4

Ми дякуємо Вам за придбання нашої продукції і гарантуємо прекрасний зовнішній вигляд із збереженням всіх своїх експлуатаційних функцій протягом 60 місяців  з моменту купівлі.

УМОВИ ГАРАНТІЇ ЯКОСТІ  СЕНДВІЧ ПАНЕЛЕЙ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЇХ ПРАВИЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ.


1. Загальні положення.

     ТОВ Медіа-Пласт Україна, надалі «ВИРОБНИК»,  заповнень дверних (сендвіч-панелей дверних), далі по тексту «панелі», гарантує  відповідність панелей  вимогам  технічних умов ТУ У В.2.6-25.2-2725403257-001:2006  при дотриманні умов транспортування, зберігання, монтажу, експлуатації і даних умов гарантії та рекомендацій виробників по їх використанню.


    Гарантійний термін експлуатації сендвіч панелей дверних  встановлюється не менше 5 років з дня прийняття їх замовником. Термін служби панелей залежить від умов експлуатації дверей, при дотриманні і виконанні всіх рекомендацій по встановленню та обслуговуванню їх термін служби складе понад 15 років. Протягом гарантійного терміну Виробник зобов’язується за свій рахунок усувати всі виявлені дефекти і приховані недоліки, що виникли з його вини, за умови дотримання правил транспортування, зберігання і експлуатації виробів, та даних умов гарантії якості. Недотримання рекомендацій та умов експлуатації виробів веде до втрати гарантії на вироби.


2. Умови гарантійного обслуговування.

2.1. Цілковите дотримання правил користування сендвіч панелями, що надаються виробником.


2.2.  Обов'язковою умовою гарантійного обслуговування є наявність у клієнта гарантійного талона. Будь-ласка, зберігайте цей документ протягом усього гарантійного строку.


2.3. Гарантія поширюється тільки на ті сендвіч панелі, що зазначені в гарантійному талоні, і не поновлюється після виконання гарантійних робіт.


2.4. Гарантійні зобов’язання здійснює, партнер, дилер, чи офіційний представник Виробників, що виконав  монтаж виробу.


 


Гарантійне обслуговування не здійснюється в наступних випадках:


1. Гарантія не надається на ударну стійкість скла та склопакетів, а також інші механічні впливи на продукцію, в тому числі на листи, профіль листа та інші елементи.


2. При неодноразовому порушенні рекомендацій виробника, щодо усунення причин, які сприяють негативному впливу на сендвіч панель дверну.


3. На дефекти, що виникли внаслідок транспортування, такелажу, монтажу  панелей, що здійснювалися сторонніми організаціями чи особами.


4. При наявності дефектів, викликаних дією непереборних сил, нещасними випадками, навмисними або необережними діями споживача або третіх осіб.


5. При порушенні Замовником даних правил експлуатації,  або не своєчасному інформуванні сервіс-центру представника виробника про виявлені несправності чи дефекти.


6. При наявності слідів спроби некваліфікованого ремонту сендвіч панелі або її комплектуючих, установки нештатних аксесуарів або будь-яких змін виробу за межами виробництва.


7. У разі відсутності у покупця гарантійного талона з підписами продавця і покупця, печатки організації, дати продажу, а також при наявності виправлень і помарок в гарантійному талоні.


8. Якщо виявлені пошкодження викликані попаданням на сендвіч панель або комплектуючі, сторонніх предметів,  рідин і інших шкідливих речовин.


9. Якщо товар було уцінено або продано зі знижкою.


10. Якщо температура експлуатації сендвіч панелі складала понад 70 градусів Цельсія.


3. Технічні вимоги та границі відхилень.

Відхилення допускаються в таких параметрах:


1. Граничне відхилення від перпендикулярності сторін сендвіч панелей  не повинно перевищувати 4 мм на 1 м.


2. Перехід на стиках лицьових поверхонь листів, у панелях  не повинен перевищувати 0,7 мм.


3. Шорсткість лицьових поверхонь панелей ПВХ повинна бути не більш 3,2 мкм.


4. Деформація сендвіч панелей (без руйнувань і ушкоджень) не повинна перевищувати контрольних значень: при навантаженнях  не повинна перевищувати  2% їхньої довжини.


5. Непрямокутність виробів не повинна бути більшою 7 мм на виробах довжиною 2100мм, та більшою 3 мм  при ширині виробу 930 мм.


6. Зміщення  листів ПВХ  (одного і того ж виробу) відносно один одного не повинно бути більшим як 3 мм.


7. Показники зовнішнього вигляду виробів: колір, структура покриття (глянець, напівмат або інше) та якість лицьових поверхонь повинні відповідати кольорові, структурі покритття і якості лицьових поверхонь зразка-еталона, погодженого органами сертифікації у встановленому порядку.


8. На лицьових поверхнях виробів  в тому числі скла і склопакетів допускаються незначні дефекти (до 4 мм): плями,  смуги,  риски і т.д. глибиною не більше 0,2мм, міцність з`єднань між склом та ПВХ листами на розрив  допускається - Н/25мм за межами цих значень гарантія не діє.


9. Лицьові поверхні  листів повинні бути покриті захисною плівкою, що охороняє їх від ушкоджень при транспортуванні, а також при виробництві і монтажі виробів,-  захисну плівку слід видалити не пізніше як через 5 днів після монтажу.


10.  Температура розм'якшення профілів та плит  із ПВХ, обумовлена по Вика (ГОСТ 15088), повинна бути не вище 70°С, тобто експлуатація виробів при температурі вище 70 градусів по Цельсію веде до втрати гарантії.


11. Ударна в'язкість  плит  із ПВХ із Х-подібним вирізом (радіус надрізу r = 0,1 мм) повинна складати не менш 40 Кдж/м2, понад дані показники гарантія не діє.


12. Модуль пружності  плит із ПВХ повинний бути не менш 2000 Мпа.


13. Відхилення площинності ПВХ листів (подряпини чи точкові вмятини) допускаються, якщо площина їх не перевищує 3 мм та глибина 1мм.


 


4. Порядок розгляду рекламації та виправлення недоліків.


 


     При виявленні недоліків у панелях, що виникли з вини виробника, передбачених даними умовами, які немає можливості усунути безпосередньо на місці їх монтажу або силами представника виробника,  оформляється лист-рекламація за участю представника виробника, що здійснював монтаж дверей з сендвіч панеллю, за підписами 3-х осіб, до якого додаються підтвердження  (фото, відео), що подається виробнику в 5-денний термін з дня виявлення недоліків в якому вказуються:


 - замовник повна назва та адреса,


- представник виробника, що здійснював монтаж;


- дата  та номер замовлення, гарантійного талону;


- дані про панель, що має недоліки: модель, скло, фурнітура інше;


- які саме недоліки, виявлені їх опис, фото чи відео підтвердження;


- ймовірні  причини   виникнення недоліків, та можливі варіанти їх усунення.


     Будь-які претензії щодо якості сендвіч панелі розглядаються лише після перевірки якості панелі представником Виробника, при наявності фактів, що свідчать про порушення Покупцем правил експлуатації, а також фактів, що свідчать про наявність дій третіх осіб, які спричинили втрату або псування споживчих властивостей, сервісна служба обслуговуючої компанії (представника виробника) вправі відхилити претензію. Лист-рекламація буде розглянутий експертами виробника дверей в 10-денний термін, висновок про прийняття або відхилення рекламації у письмовій формі, надсилається  заявнику негайно після прийнятого рішення.


     В разі прийняття (визнання) рекламації,  з клієнтом буде узгоджено методи та терміни усунення недоліків або порядок заміни сендвіч панелі.


     У випадку виклику фахівця в період гарантійного терміну для усунення дефекту не пов'язаного з гарантійними зобов'язаннями, покупець оплачує виклик ремонтної служби і виконані роботи згідно з актом виконаних робіт. При відмові покупця оплатити виклик ремонтної служби, представниками продавця складається акт про відмову оплати, для стягнення вказаної в акті суми, відповідно до чинного законодавства України. Якщо виріб або комплектуючі були замінені або відремонтовані в гарантійний період, то термін гарантії на них не продовжується. При покупці додаткових комплектуючих у представника виробника, термін гарантії на них встановлюється протягом 6 місяців з дня їх установки фахівцями представника Виробника.