Додаток №4
Ми дякуємо Вам за придбання нашої продукції і гарантуємо її відмінний зовнішній вигляд із збереженням всіх своїх експлуатаційних функцій протягом 60 місяців з моменту купівлі.
УМОВИ ГАРАНТІЇ ЯКОСТІ МІЖКІМНАТНИХ ДВЕРЕЙ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЇХ ПРАВИЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ.
1. Загальні положення.
ТОВ Медіа-Пласт Україна, надалі «ВИРОБНИК», виробник міжкімнатних дверей ПВХ, далі по тексту «Двері», гарантує якість своїх виробів, відповідність виробів вимогам технічних умов ДСТУ Б В.2.6-15-99 при дотриманні умов транспортування, зберігання, монтажу, експлуатації і даних умов гарантії та рекомендацій по їх використанню.
Гарантійний термін експлуатації міжкімнатних дверей ПВХ встановлюється не менше 5 років з дня прийняття їх замовником. Термін служби дверей залежить від умов експлуатації виробу, при дотриманні і виконанні всіх рекомендацій по встановленню та обслуговуванню дверей їх термін служби складе понад 15 років. Протягом гарантійного терміну Виробник зобов’язується за свій рахунок усувати всі виявлені дефекти і приховані недоліки, що виникли з його вини, за умови дотримання правил транспортування, зберігання і експлуатації дверей, та даних умов гарантії якості. Недотримання рекомендацій та умов експлуатації виробів веде до втрати гарантії на вироби.
2. Умови гарантійного обслуговування.
Підставою для отримання гарантії є:
2.1. Цілковите дотримання правил користування міжкімнатними пластиковими дверми, що надаються виробником.
2.2. Наявність у клієнта гарантійного талона. Будь-ласка, зберігайте цей документ протягом усього гарантійного строку. Гарантія поширюється тільки на ті двері, що зазначені в гарантійному талоні, і не поновлюється після виконання гарантійних робіт.
2.3. Гарантійному обслуговуванню підлягають тільки ті вироби, стосовно яких був виконаний повний комплекс послуг (замір, доставка, монтаж) фахівцями чи партнерами (за договорами) Виробників, що дозволяє мати впевненість у точному дотриманні всіх технічних і технологічних вимог до продукції та монтажу.
2.4. Гарантійні зобов’язання здійснює, партнер, дилер, чи офіційний представник Виробників, що виконав монтаж виробу, у частині роботи з клієнтом, у разі необхідності двері відправляються виробнику для усунення недоліків або заміни дверей.
2.5. У разі проведення самостійного монтажу претензії приймаються тільки, щодо комплектуючих та елементів дверей, що мали приховані заводські дефекти.
Гарантійне обслуговування не здійснюється в наступних випадках:
1. Гарантія не надається на ударну стійкість скла та склопакетів, а також інші механічні впливи на продукцію, в тому числі на листи, профілі та інші елементи.
2. При порушенні рекомендацій виробника, щодо усунення причин, які сприяють негативному впливу на двері, або при нецільовому використанні дверей – тобто, використанні міжкімнатних дверей ззовні, чи як вхідні двері, гарантія на такі вироби не поширюється.
3. При виявленні дефектів, які виникли під час транспортування, такелажу, монтажу дверей, що здійснювалися сторонніми організаціями чи особами.
4. При наявності дефектів, викликаних дією непереборних сил, нещасними випадками, навмисними або необережними діями споживача або третіх осіб (злом дверей, засмічення ключових отворів, пошкодження ключа, аварійне відкриття дверей не фахівцями сервісної служби чи обслуговуючої компанії і т.д.)
5. При порушенні Замовником правил експлуатації, викладених у цій інструкції, несвоєчасному інформуванні сервіс-центру про виявлені несправності або дефекти, що призвели до поломки дверей.
6. При наявності слідів спроб некваліфікованого ремонту дверей або його комплектуючих, установлення нештатних аксесуарів або будь-яких змін виробу за межами виробництва.
7. У разі відсутності у покупця гарантійного талону з підписами продавця і покупця, печатки організації, дати продажу, а також при наявності виправлень і помарок в гарантійному талоні.
8. Якщо виявлені пошкодження викликані попаданням всередину дверей або комплектуючих, сторонніх предметів, піску, будівельного пилу, рідин і інших речовин.
9. У разі втрати або псування покупцем ключів від замку дверей.
10. Якщо товар був уцінений або проданий зі знижкою.
11. Виробник не несе відповідальність за недоліки дверей, якщо сервісною службою (представника Виробника) буде встановлено, що вони виникли після передачі товару покупцеві, внаслідок порушення ним правил експлуатації, транспортування, зберігання, дій третіх осіб, непереборних сил (пожежі, природної або техногенної катастрофи тощо ), впливу інших сторонніх чинників, а також внаслідок порушень технічних вимог, зазначених в інструкції з експлуатації.
12. У разі несвоєчасного зняття захисної плівки з дверей.
3. Технічні вимоги та границі відхилень.
Відхилення допускаються в таких параметрах:
1. Граничне відхилення від перпендикулярності сторін виробів і їхніх складальних одиниць не повинне перевищувати 4 мм на 1 м.
2. Перехід на стиках лицьових поверхонь профілів та листів, що з`єднуються, у виробах не повинен перевищувати 0,7 мм.
3. Шорсткість лицьових поверхонь виробів повинна бути не більш 3,2 мкм, а в місцях швів – не більш 20 мкм. Шорсткість лицьових поверхонь дверної коробки не нормується.
4. Зазори в притворах (місцях примикання стулок і полотен до коробок) не повинні перевищувати 2 мм, на 1м.
5. Деформація виробів (без руйнувань і ушкоджень) не повинна перевищувати контрольних значень: при навантаженнях, відкриванні-закриванні виробів зміна розмірів діагоналей стулок або дверних полотен не повинна перевищувати 2% їхньої довжини.
6. Непрямокутність виробів не повинна бути більшою 7 мм на виробах довжиною 2100мм, та більшою 3 мм при ширині виробу 930 мм.
7. Зміщення профілю листів (одного і того ж виробу) відносно один одного не повинно бути більшим як 3 мм.
8. Показники зовнішнього вигляду виробів: колір, структура покриття (глянець, напівмат або інше) та якість лицьових поверхонь повинні відповідати кольорові, структурі покриття і якості лицьових поверхонь зразка-еталона, погодженого органами сертифікації у встановленому порядку.
9. На лицьових поверхнях виробів в тому числі скла і склопакетів допускаються незначні дефекти (до 4 мм): плями, смуги, риски і т.д. глибиною не більше 0,2мм, міцність з`єднань між склом та листами на розрив допускається - Н/25мм, за межами цих значень гарантія не діє.
10. Лицьові поверхні листів повинні бути покриті захисною плівкою, що охороняє їх від ушкоджень при транспортуванні, а також при виробництві і монтажі виробів,- захисну плівку слід видалити не пізніше як через 5 днів після монтажу.
11. Температура розм'якшення профілів та листів, обумовлена по Вика (ГОСТ 15088), повинна бути не вище 70°С, тобто експлуатація виробів при температурі вище 70 градусів по Цельсію веде до втрати гарантії.
12. Граничні відхилення від номінальних розмірів виробів і їхніх деталей не повинні перевищувати значень, зазначених у таблиці 1. Покоробленість деталей не повинна перевищувати величин граничних відхилень від номінальних розмірів деталей в довільних розмірах, зазначених у п. 4.2.5.
13. Відхилення площинності виробів і їхніх складальних одиниць щодо прилягаючої площини не повинне перевищувати 3 мм на 1 м по висоті, ширині і діагоналі.
14. Ударна в'язкість профілів та плит із ПВХ із Х-подібним вирізом (радіус надрізу r = 0,1 мм) повинна складати не менш 40 Кдж/м2, понад дані показники гарантія не діє.
15. Модуль пружності профілів та плит із ПВХ повинний бути не менш 2000 Мпа.
16. Зміна лінійних розмірів профілів та плит із ПВХ повинне бути не більш 2%.
17. Відхилення площинності ПВХ листів (подряпини чи точкові вм'ятини) допускаються, якщо площина їх не перевищує 3 мм та глибина 1мм.
4. Порядок розгляду рекламації та виправлення недоліків.
При виявленні недоліків у дверях, що виникли з вини виробника, передбачених даними умовами, які немає можливості усунути безпосередньо на місці їх монтажу або силами представника виробника, оформляється лист-рекламація за участю представника виробника, що здійснював монтаж дверей, за підписами 3-х осіб, до якого додаються підтвердження (фото, відео), що подається виробнику в 5-денний термін з дня виявлення недоліків, в якому вказуються:
- замовник повна назва та адреса,
- представник виробника, що здійснював монтаж;
- дата та номер замовлення, гарантійного талону;
- дані про двері, що має недоліки: модель, скло, фурнітура інше,
- які саме недоліки, виявлені їх опис, фото чи відео підтвердження,
- ймовірні причини виникнення недоліків, та можливі варіанти їх усунення.
Будь-які претензії щодо якості дверей розглядаються лише після перевірки якості дверей представником Виробника, при наявності фактів, що свідчать про порушення Покупцем правил експлуатації, а також фактів, що свідчать про наявність дій третіх осіб, які спричинили втрату або псування споживчих властивостей, сервісна служба обслуговуючої компанії (представника виробника) вправі відхилити претензію. Лист-рекламація буде розглянутий експертами виробника дверей в 10-денний термін, висновок про прийняття або відхилення рекламації у письмовій формі, надсилається заявнику негайно після прийнятого рішення.
В разі прийняття (визнання) рекламації, з клієнтом буде узгоджено методи та терміни усунення недоліків або порядок заміни дверей.
У випадку виклику фахівця в період гарантійного терміну для усунення дефекту не пов'язаного з гарантійними зобов'язаннями, покупець оплачує виклик ремонтної служби і виконані роботи згідно з актом виконаних робіт. При відмові покупця оплатити виклик ремонтної служби, представниками продавця складається акт про відмову оплати, для стягнення вказаної в акті суми, відповідно до чинного законодавства України.
Якщо виріб або комплектуючі були замінені або відремонтовані в гарантійний період, то термін гарантії на них не продовжується. При покупці додаткових комплектуючих у представника виробника, термін гарантії на них встановлюється протягом 6 місяців з дня їх установки фахівцями представника Виробника.