Двері для спортивних закладів СП-01: білі, глухі

Код товару:
dveri-sport-bila-gluha-sp01
Наявність:
В наявності
5394 грн.
Колір
білий (RAL 9016)
Модель
СПОРТИВНІ-01
СПОРТИВНІ-02
СПОРТИВНІ-03
К-сть стулок
одинарна
півторачка
двійні
одинарна+
Гнучка система знижок
Тисячі задоволених клієнтів

     З власного 15 річного досвіду виробництва та монтажу внутрішніх дверних блоків в медичних закладах, санаторіях, аптеках, стоматологічних та маніпуляційних кабінетах, - де існують вимоги щодо стерильності поверхні та стійкості до щоденного вологого прибирання, дотримання стерильності у приміщеннях у цілому та дверей зокрема, нашими спеціалістами досліджено було всі наявні проблеми експлуатації таких дверей, з урахуванням яких було завпроваджено виробництво легких, витривалих, простих у догляді з антибактеріальною поверхнею лікарняних дверей. Матеріали з яких вони виготовлені та їх конструкція були схвалені Міністерством охорони здоров`я України, вони пройшли всі необхідні сертифікаційні випробування, повністю відповідають вимогам чинних ДБН В.2.2-10-2001 «Будинки і споруди. ЗАКЛАДИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я» та  СанПиН 5179-90  «Санітарні правила улаштування, обладнання і експлуатації лікарень, пологових будинків і інших лікувальних стаціонарів», Державні санітарні норми та правила «Гігієнічні вимоги до розміщення, облаштування, обладнання та експлуатації перинатальних центрів» зареєстровані Мінюстом 20.02.2012 р., .

    Головне завдання внутрішніх дверей, які встановлюються в санаторіях, лікарнях, поліклініках, стоматологічних та маніпуляційних кабінетах, інших медичних закладах, бути витривалими до частого відкривання-закривання, володіти антибактеріальною поверхнею, бути стійкими до агресивних дезінфікуючих засобів та ще і зносостійкими. В таких закладах двері відкривають дуже часто і нерідко відносяться до них не так дбайливо як до своїх домашніх дверей, системи фурнітури і замки внутрішніх дверей для медичних закладів, повинні бути розраховані для інтенсивної експлуатаціїї. Ще один важливий фактор зношування лікарняних дверей – щоденна обов’язкова волога санітарна обробка поверхонь дверей достатньо агресивними хімічними засобами, тому поверхні дверей для медичних закладів повинні бути гладкими, щоб виключити існування та розмноження в порах та тріщинах будь-яких мікроорганізмів, стійкими до впливу щоденної вологої санітарної обробки  дезінфікуючими засобами, на протязі всього багаторічного терміну експлуатації. Для цього, з метою підвищення стійкості поверхні при виробництві лікарняних дверей, повинні використовуватися матеріали з підвищеними до зношування характеристиками, наприклад пластики, ПВХ або подібні.

Таким чином, звичайні двері загального призначення що не відповідають вищепереліченим вимогам не можуть використовуватися в медичних закладах..

3.18 Антибактеріальний, легкий у догляді та стійкий тип поверхні внутрішніх дверей дуже потрібний сучасним лікарням, де двері постійно піддаються ударам каталок та іншим негативним механічним впливам. Завдяки унікальним властивостям ПВХ що застосовується при виробництві лікарняних дверей, їх вологостійкість має високий рівень гідрофобності, паронепроникності, повністю відсутнє водопоглинання. Саме тому великою перевагою таких дверей є відсутність деформації та збереження геометрії при будь-яких єксплуатаційних особливостях медичних приміщень, що забезпечує тривалий термін їх експлуатації без ремонтів з дотриманням всіх вимог Мін. охорони здоров`я зокрема, чинних ДБН В.2.2-10-2001 «Будинки і споруди. ЗАКЛАДИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я»: «... Внутрішнє опорядження приміщень має бути виконано згідно з їх функціональним призначенням. Поверхня стін, дверей, перегородок і стелі приміщень, пов'язаних з медико-технологічним процесом, повинна бути гладкою, що дозволить їх вологе прибирання і дезинфекцію.»

  СанПиН 5179-90  «Санітарні правила улаштування, обладнання і експлуатації лікарень, пологових будинків і інших лікувальних стаціонарів», Державні санітарні норми та правила «Гігієнічні вимоги до розміщення, облаштування, обладнання та експлуатації перинатальних центрів» зареєстровані Мінюстом 20.02.2012 р., « … Поверхня стін, підлог, дверей і стель приміщень пологових залів та операційних повинна бути гладкою, без дефектів, легкодоступною для вологого прибирання і стійкою до обробки мийними та дезінфекційними засобами. При використанні панелей їх конструкція також повинна забезпечувати гладку поверхню.»

Всі досвідчені будівельники знають що побудувати можна все, а правильно побудувати вдається одиницям. Але найважливішим моментом будівництва є – здача об`єкта в експлуатацію. Тому задля полегшення комплексного будівництва, уникнення непорозумінь наша компанія пропонує вологостійкі, антибактеріальні дверні блоки для стерильних медичних приміщень, повністю готові для монтажу, - будь-яких розмірів


Основні характеристики

к-сть стулок
одинарна
модель
СПОРТИВНІ-01
колір
білий (RAL 9016)

Двері Економ (характеристики)

завіси
Замок
коробка
поріг
розмір
під будь-який ваш розмір
Запитань: 0

Немає запитань про цей товар.

ПРАВИЛА ЕКСПЛУАТАЦІЇ МІЖКІМНАТНИХ ПЛАСТИКОВИХ ДВЕРЕЙ

  1. При проведенні ремонту, в приміщенні, де встановлені двері, їх слід захистити від забрудення за допомогою поліетиленової плівки.
  2. Не допускайте попадання піску, розчину, будівельного пилу інших шкідливих речовин на двері.
  3. Не можна притуляти двері до приладів опалення, чи освітлення, температура у приміщеннях де замонтовані або зберігаються двері повинна бути не вище 35 С та не нижче +1 С.
  4. Монтаж дверей повинен проводиться спеціалістами лише після закінчення робіт, пов'язаних з виділенням вологи і пилу (бетонування, оштукатурювання, викладання плитки, побілки, фарбування і т.д.).
  5. При догляді за виробами для надання поверхні блиску і свіжості можуть застосовуватися всі типи аерозолів по догляду за меблями (згідно з рекомендаціями на упаковці).
  6. До висихання монтажної піни забороняється механічно впливати на двері і дверну коробку (ставати на поріг, ляскати дверима), тому що це призведе до порушення зафіксованих розмірів.
  7. Уникайте сильних ударів дверима, це може деформувати всю конструкцію.
  8. Завіси на міжкімнатних пластикових дверях саморегульовані, тому при потребі, рекомендується через 2 місяці після монтажу самостійно відрегулювати дверне полотно при нещільності закривання, чи провисанні дверей, або повідомити про це компанію-установника дверей.
  9. У випадку виявлення несправності дверей покупець повинен звернутися до представників Виробника у прийнятний для нього термін, але не пізніше 5 днів з дня виявлення несправності. Додатково покупець має зазначити дату придбання продукту.
  10. Захисну плівку з дверей слід видалити не пізніше як через 5 днів після монтажу.
  11. Не допускайте відкриття дверей більше кута, передбаченого заводом-виробником (90 або 110 градусів залежно від моделі). Рекомендується встановлення обмежувача ходу.

У разі недотримання вище перелічених вимог претензії за якістю не приймаються.

Гарантійний термін експлуатації міжкімнатних дверей ПВХ встановлюється не менше 5 років з дня прийняття їх замовником. Термін служби дверей залежить від умов експлуатації виробу, при дотриманні і виконанні всіх рекомендацій по встановленню та обслуговуванню дверей їх термін служби складе понад 15 років. Протягом гарантійного терміну Виробник зобов’язується за свій рахунок усувати всі виявлені дефекти і приховані недоліки, що виникли з його вини, за умови дотримання правил транспортування, зберігання і експлуатації виробів, та даних умов гарантії якості. Недотримання рекомендацій та умов експлуатації виробів веде до втрати гарантії на двері.

www.mediaplast.com.ua


УМОВИ ГАРАНТІЇ ЯКОСТІ МІЖКІМНАТНИХ ДВЕРЕЙ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЇХ ПРАВИЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ.

1. Загальні положення.

 ТОВ Медіа-Пласт Україна та ФОП Качур Сергій Михайлович, надалі «ВИРОБНИКИ»,  виробники міжкімнатних дверей ПВХ, далі по тексту «ВИРОБИ», гарантують якість своїх виробів, відповідність виробів вимогам технічних умов ДСТУ Б В.2.6-15-99 при дотриманні умов транспортування, зберігання, монтажу, експлуатації і даних умов гарантії та рекомендацій по їх використанню.

Гарантійний термін експлуатації міжкімнатних дверей ПВХ встановлюється не менше 5 років з дня прийняття їх замовником. Термін служби дверей залежить від умов експлуатації виробу, при дотриманні і виконанні всіх рекомендацій по встановленню та обслуговуванню дверей їх термін служби складе понад 15 років. Протягом гарантійного терміну Виробник зобов’язується за свій рахунок усувати всі виявлені дефекти і приховані недоліки, що виникли з його вини, за умови дотримання правил транспортування, зберігання і експлуатації дверей, та даних умов гарантії якості. Недотримання рекомендацій та умов експлуатації виробів веде до втрати гарантії на вироби.

2. Умови гарантійного обслуговування.

Підставою для отримання гарантії є:

2.1. Цілковите дотримання правил користування міжкімнатними пластиковими дверми, що 

надаються виробником.

2.2. Наявність у клієнта гарантійного талона. Будь-ласка, зберігайте цей документ протягом 

усього гарантійного строку. Гарантія поширюється тільки на ті двері, що зазначені в гарантійному 

талоні, і не поновлюється після виконання гарантійних робіт. 

2.3. Гарантійному обслуговуванню підлягають тільки ті вироби, стосовно яких був виконаний 

повний комплекс послуг (замір, доставка, монтаж) фахівцями чи партнерами (за договорами) 

Виробників, що дозволяє мати впевненість у точному дотриманні всіх технічних і технологічних 

вимог до продукції та монтажу. 

2.4. Гарантійні зобов’язання здійснює, партнер, дилер, чи офіційний представник Виробників, що 

виконав монтаж виробу, у частині роботи з клієнтом, у разі необхідності двері відправляються 

виробнику для усунення недоліків або заміни дверей.

2.5. У разі проведення самостійного монтажу претензії приймаються тільки, щодо комплектуючих 

та елементів дверей, що мали приховані заводські дефекти.

Гарантійне обслуговування не здійснюється в наступних випадках:

1. Гарантія не надається на ударну стійкість скла та склопакетів, а також інші механічні впливи на продукцію, в тому числі на листи, профілі та інші елементи.

2. При порушенні рекомендацій виробника, щодо усунення причин, які сприяють негативному впливу на двері, або при нецільовому використанні дверей – тобто, використанні міжкімнатних дверей ззовні, чи як вхідні двері, гарантія на такі вироби не поширюється.

3. При виявленні дефектів, які виникли під час транспортування, такелажу, монтажу дверей, що здійснювалися сторонніми організаціями чи особами.

4. При наявності дефектів, викликаних дією непереборних сил, нещасними випадками, навмисними або необережними діями споживача або третіх осіб (злом дверей, засмічення ключових отворів, пошкодження ключа, аварійне відкриття дверей не фахівцями сервісної служби чи обслуговуючої компанії і т.д.) 

5. При порушенні Замовником правил експлуатації, викладених у цій інструкції, несвоєчасному інформуванні сервіс-центру про виявлені несправності або дефекти, що призвели до поломки дверей.

6. При наявності слідів спроб некваліфікованого ремонту дверей або його комплектуючих, установлення нештатних аксесуарів або будь-яких змін виробу за межами виробництва.

7. У разі відсутності у покупця гарантійного талону з підписами продавця і покупця, печатки організації, дати продажу, а також при наявності виправлень і помарок в гарантійному талоні.

8. Якщо виявлені пошкодження викликані попаданням всередину дверей або комплектуючих, сторонніх предметів, піску, будівельного пилу, рідин і інших речовин.

9. У разі втрати або псування покупцем ключів від замку дверей.

10. Якщо товар був уцінений або проданий зі знижкою.

11. Виробник не несе відповідальність за недоліки дверей, якщо сервісною службою (представника Виробника) буде встановлено, що вони виникли після передачі товару покупцеві, внаслідок порушення ним правил експлуатації, транспортування, зберігання, дій третіх осіб, непереборних сил (пожежі, природної або техногенної катастрофи тощо ), впливу інших сторонніх чинників, а також внаслідок порушень технічних вимог, зазначених в інструкції з експлуатації.

12. У разі несвоєчасного зняття захисної плівки з дверей.

3. Технічні вимоги та границі відхилень.

Відхилення допускаються в таких параметрах:

1. Граничне відхилення від перпендикулярності сторін виробів і їхніх складальних одиниць не повинне перевищувати 4 мм на 1 м.

2. Перехід на стиках лицьових поверхонь профілів та листів, що з`єднуються, у виробах не повинен перевищувати 0,7 мм.

3. Шорсткість лицьових поверхонь виробів повинна бути не більш 3,2 мкм, а в місцях швів – не більш 20 мкм. Шорсткість лицьових поверхонь дверної коробки не нормується.

4. Зазори в притворах (місцях примикання стулок і полотен до коробок) не повинні перевищувати 2 мм, на 1м.

5. Деформація виробів (без руйнувань і ушкоджень) не повинна перевищувати контрольних значень: при навантаженнях, відкриванні-закриванні виробів зміна розмірів діагоналей стулок або дверних полотен не повинна перевищувати 2% їхньої довжини.

6. Непрямокутність виробів не повинна бути більшою 7 мм на виробах довжиною 2100мм, та більшою 3 мм при ширині виробу 930 мм.

7. Зміщення профілю листів (одного і того ж виробу) відносно один одного не повинно бути більшим як 3 мм.

8. Показники зовнішнього вигляду виробів: колір, структура покриття (глянець, напівмат або інше) та якість лицьових поверхонь повинні відповідати кольорові, структурі покритття і якості лицьових поверхонь зразка-еталона, погодженого органами сертифікації у встановленому порядку, колір лицьових поверхонь виробів повинний бути однотонним, без колірних плям.

9. На лицьових поверхнях виробів в тому числі скла і склопакетів допускаються незначні дефекти (до 4 мм): плями, смуги, риски і т.д. глибиною не більше 0,2мм, міцність з`єднань між склом та листами на розрив допускається - Н/25мм, за межами цих значень гарантія не діє.

10. Лицьові поверхні листів повинні бути покриті захисною плівкою, що охороняє їх від ушкоджень при транспортуванні, а також при виробництві і монтажі виробів,- захисну плівку слід видалити не пізніше як через 5 днів після монтажу.

11. Температура розм'якшення профілів та листів, обумовлена по Вика (ГОСТ 15088), повинна бути не вище 35°С, тобто експлуатація виробів при температурі вище 35 градусів по Цельсію веде до втрати гарантії.

12. Граничні відхилення від номінальних розмірів виробів і їхніх деталей не повинні перевищувати значень, зазначених у таблиці 1В. Покоробленість деталей не повинна перевищувати величин граничних відхилень від номінальних розмірів деталей в довільних розмірах, зазначених у п. 4.2.5.


13. Відхилення площинності виробів і їхніх складальних одиниць щодо прилягаючої площини не повинне перевищувати 3 мм на 1 м по висоті, ширині і діагоналі.

14. Ударна в'язкість профілів та плит із ПВХ із Х-подібним вирізом (радіус надрізу r = 0,1 мм) повинна складати не менш 40 Кдж/м2, понад дані показники гарантія не діє.

15. Модуль пружності профілів та плит із ПВХ повинний бути не менш 2000 Мпа.

16. Зміна лінійних розмірів профілів та плит із ПВХ повинне бути не більш 2%.

17. Відхилення площинності ПВХ листів (подряпини чи точкові вмятини) допускаються, якщо площина їх не перевищує 3 мм та глибина 1мм.

4. Порядок розгляду рекламації та виправлення недоліків. При виявленні недоліків у дверях, що виникли з вини виробника, передбачених даними умовами, які немає можливості усунути безпосередньо на місці їх монтажу або силами представника виробника, оформляється лист-рекламація за участю представника виробника, що здійснював монтаж дверей, за підписами 3-х осіб, до якого додаються підтвердження (фото, відео), що подається виробнику в 5-денний термін з дня виявлення недоліків в якому вказуються: 

  • замовник повна назва та адреса, 
  • представник виробника, що здійснював монтаж;
  • дата та номер замовлення, гарантійного талону;
  • дані про двері, що має недоліки: модель, скло, фурнітура інше,
  • які саме недоліки, виявлені їх опис, фото чи відео підтвердження,
  • ймовірні причини виникнення недоліків, та можливі варіанти їх усунення.

Будь-які претензії щодо якості дверей розглядаються лише після перевірки якості дверей представником Виробника, при наявності фактів, що свідчать про порушення Покупцем правил експлуатації, а також фактів, що свідчать про наявність дій третіх осіб, які спричинили втрату або псування споживчих властивостей, сервісна служба обслуговуючої компанії (представника виробника) вправі відхилити претензію. Лист-рекламація буде розглянутий експертами виробника дверей в 10-денний термін, висновок про прийняття або відхилення рекламації у письмовій формі, надсилається заявнику негайно після прийнятого рішення.

В разі прийняття (визнання) рекламації, з клієнтом буде узгоджено методи та терміни усунення недоліків або порядок заміни дверей.

У випадку виклику фахівця в період гарантійного терміну для усунення дефекту не пов'язаного з гарантійними зобов'язаннями, покупець оплачує виклик ремонтної служби і виконані роботи згідно з актом виконаних робіт. При відмові покупця оплатити виклик ремонтної служби, представниками продавця складається акт про відмову оплати, для стягнення вказаної в акті суми, відповідно до чинного законодавства України. 

Якщо виріб або комплектуючі були замінені або відремонтовані в гарантійний період, то термін гарантії на них не продовжується. При покупці додаткових комплектуючих у представника виробника, термін гарантії на них встановлюється протягом 6 місяців з дня їх установки фахівцями представника Виробника.

Схожі товари
Двері для спортивних закладів СП-01+СП-04: білі, глухі
     З власного 15 річного досвіду виробництва та монтажу внутрішніх дверних блоків в медичних закладах, ..
5394 грн.
Двері для громадських закладів ГР-01: білі, глухі
Технічні дверіТехнічні двері є дверима багатофункціонального призначення і являють собою повністю, зібрані готові до ..
5394 грн.
Двері для закладів соціально-культурного призначення СКП-01: білі, глухі
Технічні дверіТехнічні двері є дверима багатофункціонального призначення і являють собою повністю, зібрані готові до ..
5394 грн.
Двері для комерційних приміщень КОМ-01: білі, глухі
Двері для громадських об’єктів – які вимоги до них?Внутрішні двері в спорудах громадського призначення відрізняються від..
5394 грн.
Двері для закладів торгівлі ТОРГ-01: білі, глухі
Двері для громадських об’єктів – які вимоги до них?Внутрішні двері в спорудах громадського призначення відрізняються від..
5394 грн.